Yksin olet sinä ihminen.

Rakkaalla ystävälläni on nyt 3 lasta, viimeisin ihan pieni pierupöksy, pöksyt vaaleanpunaiset. Ovat nyt päässeet jo kotiin pierupöksyn kanssa ja siellä odottivat isä ja 2 isoveikkaa. Onnittelut koko perheelle.

Yksin olet sinä.

Naapurin nainen aloitti seurustelun. Good for them. Oikeastaan aivan mielettömän ihanaa. Olen lapsenvahtina, että he voivat tavata. Rakkautta ja kaikkea hyvää teille!

Yksin olet.

Tapasin eilen uimarannalla Murun entisiä hoitokavereita ja heidän vanhempiaan. Heillä on tosi kivaa puolisoittensa kanssa. Hienoa, että vielä monien yhteisten vuosien jälkeen he haluavat viettää toistensa kanssa aikaa. Puolisoon voi rakastua yhä uudelleen.

Yksin.

Mulla puhkesi ihottuma kaikesta pjaskasta, jota pidän sisälläni tai tungen sisälleni. (tähän sopivaa silmien pyöritystä) Huomisia mahdollisia treffejä varten täytyy varmaan käydä hakemassa kortisonia PAHAPAHAPAHA. Että näin alhaalla ollaan. Kunhan jaksan varoitan kaikkia ihmisiä kortisonin vaaroista.

Yksin olet.

Eksäkin on rakastunut ja hänen uusi naisensa on kaikkea sitä mitä minä en ole: hoikka, pitkä ja iloinen. Korjaus: olen kyllä iloinen, yleensä. Ja oli hän kauniskin, mutta niin olen minäkin. Hoikkaa ja pitkää minusta ei tule koskaan.

Yksin olet sinä.

En taida mennä sinne treffeille. Ts. en tee ohareita, vaan perun ne. Ei kai. Pakko mun on sinne mennä. Sitten voin ainakin sanoa, että oli mulla rehvit, mutta eihän siitä mitään tullu.

Yksin olet sinä ihminen.

Tänään on tulossa helleaalto, enkä mä ole vieläkään pessyt parveketta. Tsiisus. Mitä ihmettä mä teen tolle siitepölysaarrolle, joka on vallannut pienen ja kapisen parvekkeeni? En todennäköisesti mitään. Murukin jo vihjaili, että olisi kiva syödä iltapalaa partsilla. Justjoo. Ottaa harjan käteen ja..